www.autoelektronika.hu - Autó kényelmi és védelmi elektronika

Motor-Life


INFORMÁCIÓ: 06 (20) 411-33-92     /    

A fém molekuláris védelme

Pikk-Pakk 10% kedvezmény!

Válassza ki Motor-Life árlistánkban, milyen termékekre van szüksége, küldjön levelező rendszerünkön keresztül egy E-mailt nevével és elérhetoségével. Ha erre a levélre hivatkozva rendel tolünk Motor-Life terméket, azonnal 5% kedvezményt adunk, sot ha vásárlása eléri a 10.000 ft értéket, akkor még további 5%-ot biztosítunk.

MOTOR-LIFE A fémnemesítő

A MOTOR-LIFE világszínvonalú technológiát képvisel, melyet alkalmaznak az iparban és a hétköznapokban egyaránt. Ezen kívül használják még versenyautókban és extrém igénybevételeknek kitett fém alkatrészeken, illetve gépek olyan részeinél, melyek túlzott porosodásnak vannak kitéve. Kimondottan a fém-fém érintkezési pontok súrlódásának csökkentésére használható, például motorokban, váltókban és minden olyan helyen, ahol fém a fémen súrlódik. Egy egyedülálló receptnek köszönhetően a súrlódás olyan nagy mértékben csökkenhet, hogy ezáltal a fémfelület ellenálló képessége akár 300%-kal növekedhet. Többek között csökkenti a hideg motor indításakor rendkívül magasan igénybe vett alkatrészek kopását, így meghosszabbítja azok élettartalmát.

Motor-Life termékek

A MOTOR-LIFE termék sem teflont, sem szilárd halmazállapotú anyagokat nem tartalmaz. Ez egy egyfázisú elegy, ezért csak a folyadék fázist tartalmazza. Ennek következtében semmiféle kockázata nincsen az olajjáratok elzáródásának, vagy bármilyen dugulásnak. A MOTOR-LIFE csökkenti a súrlódást, molekuláris szinten összekapcsolódik a fémmel, ami azt jelenti, hogy a MOTOR-LIFE úgy kerül bele a fémbe, mint ahogy a kézkrém felszívódik a bőr pórusaiba. A termék egy, a világon kivételes folyadék fajtához tartozik, mely rengeteg sajátossággal rendelkezik.

A TERMÉK MEGSZEREZTE AZ EURÓPAI AUTÓS MAGAZINOK TESZTJEINEK LEGMAGASABB PONTSZÁMAIT.

A termékskálán megtalálhatók egyéb felhasználási területre kifejlesztett készítmények, pl. csapágyzsír, féltengelyekhez-csuklókhoz kifejlesztett kenőanyagok, stb.

A MOTOR-LIFE egy kémiai reakción alapuló szintetikus alapú fémfelületnemesítő. Olyan szénhidrogén származék, amely egyedien stabil hosszúságú szénláncot tartalmaz, és nagy molekulatömeg jellemzi. Tartós impregnált molekuláris kötések segítségével szintetikus alapon nemesíti és védi a fémfelületeket. A MOTOR-LIFE nem tartalmaz állandó testeket, PTFE-t, oldószereket, fémeket, fluort, cinket, molibdén-diszulfidot, grafitot, tapadásnövelő anyagokat, klórozott paraffint és teherbíró olajokat sem, és nem kell felrázni a használat előtt. A MOTOR-LIFE biztonságos, nem mérgező és nem tűzveszélyes. Használatát az amerikai tengeralattjárók fedélzetén környezetvédelmi szempontok alapján is engedélyezik.

Motor-Life reklámfilm

Tekintse meg a Motor-Life bemutató tesztfilmjét!

Megjelenítéshez Adobe Flash Player szükséges.

A MOTOR-LIFE előnyei:

ÚTMUTATÓ
A MOTOR-LIFE IPARI TESZTELÉSÉRE

Dízel és benzines ipari motorok (mozdonyok, aggregátok, hajó motorok stb.): Egy liternyi motorűrtartalomhoz vagy egy liter olajhoz 50 ml-t kell hozzáadni benzines motor esetén. Dízel motornál 70 ml-t aszerint, hogy melyik kisebb,az űrtartalom, vagy az olaj mennyiség. Ezután 30 ml-t kell hozzáadni egy liter motorűrtartalom vagy egy liter olajhoz minden 24000 km, avagy 500 óra használat után. Ha az olajat nem cserélik, minden 1000 km után alkalmazni kell a MOTOR-LIFE-ot. Az olajcsere és a MOTOR-LIFE hozzáadása közti időtartamot meg lehet hosszabbítani, ha az olaj ellenőrzésének ajánlott idejekor az olaj minősége "normális" állapotot mutat.

Kézi vagy automatikus sebességváltóknál, differenciálműveknél és szervóknál 1 liter kenőanyaghoz 30 ml-t kell hozzáadni minden 1000 óra használat vagy minden 48000 km után.
Csapágyak: A fém felületét MOTOR-LIFE minimális rétegével kell bevonni mielőtt beépítenénk és bezsíroznánk, vagy MOTOR-LIFE 3 csapágyzsírt használjunk, ami tartalmazza a MOTOR-LIFE-ot.

Áttételek, hidraulikus meghajtók, sebesség szabályozók esetén 1 liter kenőanyaghoz 60 ml-t kell hozzáadni minden 1000 óra használat vagy 48000 km után. Nagyméretű olajtartály esetén, amelynek különösen nagy olajgyűjtője és olajhűtője van, literenként 30ml-t kell hozzáadni minden 1500 óra használat után.

Légkompresszornál a kenőanyaghoz literenként 90 ml -t kell hozzáadni a használat első 1000 órájára. További használatnál literenként 30 ml-t szükséges hozzáadni minden olajcserénél, vagy 1000 óra használat után, attól függően,hogy melyik ezek közül a nagyobb, nem túllépve az 1500 óra használatot.

Hűtőberendezések, klímaberendezések esetében 30 ml-t kell hozzáadni 1 tonna hűtőkapacitáshoz.

Hidraulikánál minden 20 liter hidraulikus folyadékhoz 250 ml-t kell hozzáadni 1000 órányi használat után.

Fém alkatrészekre történő alkalmazás esetén vékony rétegben kell felvinni a felület minden igénybevett részére.

Oldható hidraulikus folyadékoknál 10%-ot kell a folyadékhoz hozzáadni; utántöltéskor még 5%-ot.

Láncoknál, összekötő sodronyoknál minden igénybevett fémfelületre vékony rétegben kell felvinni, illetve MOTOR-LIFE 7 kenőanyagot kell alkalmazni.

ÖSSZEFOGLALÁS

A MOTOR- LIFE növeli a hatékonyságot, meghosszabítja a berendezések élettartamát, csökkenti az esetleges gépkiesések idejét és segíthet megelőzni a nem tervezett javítási munkálatokat. A MOTOR-LIFE az energiafelhasználás és a fenntartási költségek csökkentésével javítja az eredményességi mutatót.

Bővebb információt keressen az importőr hivatalos honlapján:
www.motorlife.hu

A készítményt postai utánvétre megrendelheti honlapunkon vagy telefonon, illetve megvásárolhatja szerelőműhelyünkben, ahol akár a kezelést is elvégezzük.
A nálunk elvégzett kezelésekről szigorú naplót vezetünk és visszajelzéseket várunk ügyfeleinktől, ami tapasztalatainkat bővíti a készítményről.
Tapasztalatait megoszthatja velünk e-mail küldésével, vagy a készítmény mellé csomagolt válaszlap visszapostázásával. Előre is köszönjük.

Saját tapasztalataink:

Opel Ascona C20NE kézi váltó 100.000 futott kilóméter 8 éves

Cirka 8 éves történet, hogy az Ascona váltója városi közlekedésben többé-kevésbé normálisnak mondható, de nyári melegben hosszabb út folyamán beragad rendszeresen. Autópályán, Balatonról feljövet vasárnap délután, Budaörsnél nemhogy visszaváltani, de ötödik fokozatból kirángatni is nehéz volt. Márkaszervizes kapcsolataimat felhasználva cserélgettük a váltóban az olajat. Először gyári előírt opel olajat kapott, hátha a friss csere segít, de semmi pozitív eredmény nem történt. Mivel a szerelők is értetlenül álltak a jelenség elött, és már szét akarták szedni a szerkezetet, előbb belepróbáltunk egy másik, állítólag verseny olajat. Továbbra sem javult az autóm. Ekkor kaptam édesapámtól egy rozsdás fémflakont, ami már évek óta a pincében hánykolódott. Ebben egy számomra ismeretlen olajadalék volt, aminek nevét nem írnám le, mivel ez a szer már egyébként sincs a kereskedelemben.
Ezt öntöttük hozzá a váltómban lévő olajhoz, és lám a probléma megszűnt.
Azóta további 8 év telt el és még a szintellenőrző csavart sem tekertük ki.
Ezt csak azért írtam le, mert én is, mint sok más szerelő szkeptikus voltam a csodaszereknek tartott adalékokkal kapcsolatban, de nálam itt bizonyított.
És azóta csak fejlődött a technika.

Opel Ascona C20NE kézi váltó 200.000 futott kilóméter 16 éves

2006 év elején a mínusz 10 °C alatti reggeleken nagyon nehéz hidegindítás után hosszan tartó szelepkopogás hallatszott. A Motorlife hozzáöntése a motorolajhoz szinte azonnal megváltoztatta a motor hangját, fiatalított rajta, kevesebb zörgő hang jött ki. A reggeli kopogás már másnap reggel sem jelentkezett.
A motoron tapasztaltam, hogy pördülékenyebb lett, gyorsabban reagál a pedálra üresjárati gázrugdosásnál.
Félig visszahűlt motornál az újraindítás már gázpedál nélkül is megy, ami eddig igen rapszódikus volt. Régebben csak hideg és forró motornál indult pöccre és pedál nélkül.
Alapjárati fordulatom szokatlanul leesett, de stabilabban áll.


A lap tetejére | Főoldal | Kapcsolat | Árlista
www.autoelektronika.hu